søndag den 12. maj 2013

Færdig med en lille bestilling :)

Weekenden er blandt andet gået med at få dette færdigt.
 Det var det jeg skulle bruge en opskrift på muslingemønster til :)
 nu håber jeg at det passer den lille prinsesse der skal bruge det.


Garnet er fra Drops, som i maj måned har gode priser på meget af deres garn så kik forbi.

Det er da ikke sidste gang jeg prøver at hækle en hue
i muslingemønster.
Og pandebånd er da også super søde og nemme at lave. 
Jeg har strikket perlestrik.





Suttesnoren har jeg hæklet på en siliconering - det har jeg ikke prøvet før :)
Men er egentlig blevet ganske godt tilfreds med resultatet.


Go søndag
og mors dag ikke at forglemme

3 kommentarer:

  1. Super sødt er især vild med suttesnoren. Også god søndag til dig.

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det bare flot, er helt vild med huen! Jeg bliver vist lige nødt til at genlæse dine tidligere indlæg, for den opskrift skal jeg da bare prøve.

    SvarSlet
  3. Hvor blev det bare et fint lulle sæt, du fik kreeret :-)

    SvarSlet