fredag den 3. maj 2013

En opgradering :)

Jeg har haft lidt problemer med min ellers så fantastiske rynkefod. 
Den ville ikke sy, som jeg ville have - jeg kunne ikke rigtig styre den :(
Hvad der lige helt præcist er sket ved jeg ikke, men min tålmodighed (som ellers er stor) blev sat på prøve og jeg måtte slukke maskinen og lave noget andet.

Nå, men enden af det hele blev, at jeg bestilte en i England, som passede til min maskine - PFAFF. 
Jeg købte min fod her

Den nye for kører bare så godt - virkelig en forskel i kvalitet...
(og hvad kan jeg lære af det??)
Det var også bare mange penge for en fod, hvis jeg ikke kunne få den brugt,
men det er jeg overbevist om jeg kan. Den kan sy mange lækre ting.

Overvejer du at begi dig ud i at sy de skønne petitskirts, så vil jeg helt klart anbefale 
at investere i en god for der passer til maskinen.


Så nu skal der bare syes chiffon i lange baner :)

Go weekend



1 kommentar:

  1. Deter bare ikke noget værre end når tingene ikke fungere, godt du fik købt en ny fod der funker ;O)

    Mona

    SvarSlet