mandag den 1. april 2013

Årh jeg er i tvivl...

Jeg står i den heldige situation at min svoger skal til USA her i starten af april. Han ville gerne tage lidt chiffon med hjem til mig :) men nu er jeg i tvivl og magter ikke begrænselsens kunst!! 

Marie vil selvfølgelig have en i lyserød... men så tænker den praktiske mor, at en grå eller lilla måske ville passe bedre til hendes garderobe. Jeg kunne også gå amok og købe til 5 nederdele!! men får jeg mon nogen sinde syet så mange meter stof?? Jeg har også overvejet at tage stoffet hjem og så lave en give away eller salg af det jeg ikke lige får brugt...








Hvad gør jeg??

Og hvofor må mor ikke få en ;)


9 kommentarer:

  1. åhh hvor er de skønne.. :o)

    Jeg ville nok købe til 2.. en i lyserød som datteren ønsker og en i lilla eller grå, som moderens praktiske hjerte siger.

    Jeg tænker også tit praktisk når jeg syr til Kaja men jeg er begyndt at tvinge mig til at tænke
    lidt anderledes, for ofte sætter jeg alligevel altid den samme bluse til de samme bukser.

    Jamen Moderen må da også.. Det er nok mest fordi hun alligevel ikke vil gå med den ude i offentligheden. vi voksne har jo lidt flere begrænsninger, som vi sætter os selv ;o)

    Pøj pøj med valget.. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for svar :) jeg overvejer stadig og har mest bare lyst til at købt til 5 stk... Stoffet bliver jo ikke dårligere af bare at ligge :) jeg skal snart bestemme mig, men er stadig i tvivl...

      Slet
  2. Hejsa. Jeg synes du skal lave en i lilla, det er rigtig flot til Marie.. og selvfølgelig en i grå, den er jo mega sej.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror sku jeg tager lidt af det hele... Så kan de jo gives i gaver hvis den lille dame ikke vil gå i dem...

      Slet
  3. Jeg ville helt sikkert gå all the way og købe til fem eller mere - men jeg er jo også samler, når det angår stof:-) Chiffon er jo ikke dyrt i USA - mon du har set linket til hvor jeg har købt mit? Det er jo porto, told og gebyr, der er dyrt.
    Tak for link - der er meget fin inspiration at hente der.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har set dit link Anna, det er også der jeg vil købe det :) jeg undersøgte markedet sidste efterår da jeg ville lave et til Marie, men synes det blev lidt dyrt at få hjem. Jeg lavede et i den bløde tyl i stedet, hvilket også var rigtig fint - men nu vil jeg altså lave et i chiffon... Da jeg får min svoger til at tage det med hjem skal jeg vel ikke betale told og afgift?? Hvor meget er det nu man må tage med hjem - det skal lige undersøges...

      Slet
    2. I princippet skal man vist betale moms (og told, hvis det er over 1150 kr), men mon ikke det går, hvis det ligger i bagagen? Jeg glæder mig til at se, hvilke farver du vælger.

      Kh
      Anna

      Slet
  4. Årh, hvor er de skønne - jeg ville også købe alt det hjem, svogeren gad bære på! Hvis man så bliver træt af det i skabet, kan det sikkert sælges videre via bloggen eller trendsales eller noget :-)

    SvarSlet
  5. Altså jeg synes jo den grå og hudfarvede er mega kedelige *ha ha* men jeg synes jo også at ungerne skal have knald på farverne :)
    Når det så er sagt så ville jeg uden tvivl gå all the way og købe rigeligt ind!!!! og en give away siger vi jo heller aldrig nej til :)
    kh Libbie

    SvarSlet