fredag den 8. marts 2013

Nymalede lysestager

Jeg fandt nogle flotte gamle lysestager på genbrug for noget tid siden. De er faktisk rigtig fine og så passer de både til almindelige lange lys og fyrfadslys. De har nu fået nyt liv, med noget af det nye maling jeg købte. Lige for tiden kan jeg ikke få nok af pastellerne og neonfarver... Ikke den kønneste kombination, men hver for sig.

Stagerne fik først en god gang grunder og efterfølgende ca tre omgange med et tyndt lag maling. Det var ligesom der var forskel på dyserne... Underligt ville jeg umiddelbart sige. Den grønne er også en anelse mere glansfuld end de andre farver. Men jeg synes alt i alt farverne er fantastiske :)

Go fredag





1 kommentar:

  1. Fantastisk ide.
    Føles så fedt at pimpe noget. Jeg er også med på især pastellerne-synes stagerne er rigtig flotte:-)

    SvarSlet