søndag den 30. december 2012

Chris bukser

Puh ha, det har været nogle hektiske dage den sidste uges tid. Det bliver dejligt med lidt hverdag igen snart. Der er ikke blevet lavet så meget krea og dog... Jeg har fået hæklet en del på min tæppe.

Blogland smitter!! Jeg har set flere forskellige fede udgaver af disse bukser rundt om i blogland og så skal jeg da også prøve mønsteret af... Det første par bukser blev til den lille mand. Jeg har stof mere til et par til Marie også, hun er bare mere kjolepige end til bukser. Måske et par bløde lækre bukser kan gøre noget ved det?!

Godt nytår

2 kommentarer:

  1. Hej Jo, håber i havde en dejlig juleaften. Noah bliver da kæmpe chick i de nye bukser. Håber at i kommer rigtig godt ind i det nye år.
    Kh Anja.

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare cool de bukser, også godt nytår til dig :-)

    SvarSlet