fredag den 16. november 2012

Første rigtige projekt på den nye maskine

Endelig blev der en ledig stund sidste aften. Jeg måtte bare prøve at sy noget rigtigt på den nye maskine :) det blev til denne sol-nederdel til Marie. Og hvor var maskinen bare lækker at sy på. Auto start/stop af tråd = I love it!!
 
Da jeg skulle sy skråbånd på var det bare super godt med den overtransportør! Jeg kan mærke at den vil jeg komme til at elske når noget bare skal passe sammen - den gør jo at begge stoffer kommer igennem på samme tid. Min gamle maskine havde lidt svært ved dette, men det ser jeg da først rigtig nu hvor jeg har prøvet det med overtransportøren!! Måske jeg endda skulle ønske mig den der skråbåndstrykfod til jul!! Så går det endnu hurtigere og jeg sparer en arbejdsgang :)
 
Overlockeren var også igang, super til at sy ribben fast med. Men men, det gik så hurtigt at jeg glemte at lægge en bred elastik ind i ribben iden den blev fræst sammen... hmm. Godt ribben er den rigtige størrelse, nederdelen skulle jo ikke gerne falde ned om anklerne ;)
 
Hvad mon det næste projekt bliver??
 
Go weekend
 
PS. jeg er ved at klargøre en lille jule-give-away, så tjek bloggen en af de nærmeste dage. Det er en gave, hvor man selv skal arbejde lidt, men det er jo hyggeligt her i den mørke tid...
 
 

1 kommentar:

  1. Det lyder lækkert med ny maskine. Flot nederdel. Skønne farver og smart mærke.

    SvarSlet