fredag den 5. oktober 2012

Så har der været flere giraffer gennem maskinen

Jeg har da haft lidt travlt de sidste dage, med vikararbejde og fødselsdag. I weekenden står det på blogtræf i Kolding på søndag, det glæder jeg mig til... Kom med på et afbud, så jeg har ikke helt været forberedt på det så længe. I morgen skulle jeg gerne nå at lave en lakserulle til at tage med søndag:)

Men trods den lidt travle hverdag har jeg nået at sy giraf-rangler, flere af dem på bestilling ;) super dejligt. Babyranglen koster 45,-

Jeg skal lige i tænkeboks i forhold til hvad jeg skal lave hele søndag til blogtræf...

Go weekend

6 kommentarer:

  1. Hvor er de bare vildt søde =)

    SvarSlet
  2. Tak Lena :) de er rigtig gode som barselsgave og der er en lille bjælde indeni ;)

    SvarSlet
  3. De er bare så søde de giraffer - må jeg spørge hvor du har mønstret fra? :)
    kh Sabrina

    SvarSlet
  4. Det er tegnet af fra en jeg kender. De er super nemme at lave og mønsteret kan du sagtens selv tegne. Det er faktisk bare et 1-tal. Fyldes gennem et hul i maven når den er syet sammen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      Må jeg spørge hvordan du laver øjnene? :)
      og hvilket fyld du bruger :)

      Kunne godt tænke mig at lave en til min søn nemlig, de er jo super søde.

      Slet
  5. Jeg har brugt fyld fra panduro - det er allergivenligt og det synes jeg er rart når baby skal sutte på den :) øjnene er franske knuder syet med bomuldsgarn, som jeg har delt til to/tre tråde. Glæder mig til at se hvad du får lavet :)

    SvarSlet