mandag den 15. oktober 2012

Første forsøg...

Nu fik jeg endelig prøvet kræfter med det der grafiske pudehalløj :) og jeg må da lige sige at jeg er glad for resultatet. Dette projekt er første gang på flere måder. Jeg har aldrig syet pipingbånd før, men nu prøvet og ikke sidste gang. Ikke syet pude med lynlås, det er hermed også prøvet ;) jeg ved faktisk ikke helt hvordan det lykkedes mig at sy lynlåsen i så den ikke kan ses!! Men fedt at det ikke er alt der skal sprættes op når det er første forsøg. Det der grafiske, det krævede en del forsøg, indrømmer jeg blankt, men øvelse gør mester ikk ? Og taget i betragtning at dette er første forsøg er jeg sku egentlig godt tilfreds ;) jeg skal lave en mere i grønne nuancer.

8 kommentarer:

  1. Flot - fortsat bare det kører for dig ;O)

    Mona

    SvarSlet
  2. Flot pude, det har jeg også planer om at skulle prøve. Skøn blog, den vil jeg gerne følge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina, du skal være så hjertelig velkommen til :) puden skal du helt sikkert gi dig i kast med, de er MEGA fede og pynter i en hver sofa. Det kræver at du er nøjagtig og hat god tid i hvert fald første gang ;)

      Slet
  3. Det er du godt nok sluppet godt fra! Hvornår mon jeg springer ud i det...er vild med dem :-)
    Tak for sidst, det var en rigtig hyggelig dag :-)
    Kh Gitte

    SvarSlet
  4. Hj Gitte, selv tak for sidst. Det var så dejligt at møde andre der er lige så skøre i hovedet som en selv. Fantastisk at blogland giver mulighed for at finde hinanden og mødes IRL. Puden skal du så meget afprøve. Helena ( hun har lagt kommentar her i indlægget) har lavet en rigtig fin DIY, tjek det ud. Når jeg kommer til computeren linker jeg til den.

    SvarSlet