søndag den 7. oktober 2012

Fantastisk blogtræf i Kolding i dag

Der var rigtig mange kreative bloggere samlet i Kolding i dag. Det var virkelig en dejlig dag med mange flotte kreative gaver, projekter og snakke hen over mad fra en særdeles lækker buffet. Når jeg kommer til computeren vil jeg gerne fortælle mere om træffet. Lige nu bliver det bare billeder fra en af de ting jeg lavede i dag, med hjælp fra en kyndig guide ;)

Endnu engang tak til alle de dejlige kvinder for en hyggelig og inspirerede dag. Og tak fordi jeg måtte komme med på afbud, Libbie ;)

9 kommentarer:

  1. Hej Jo. jeg har nu prøvet at google mig frem til den Pint med Facebook, men jeg når så langt til, at finde et billede og en kode, dernæst sætte den ind i HTML kode, men den vil ikke vise billedet????

    Hvad gør jeg galt, håber du kan hjælpe:-)???

    Kærligst Helena

    SvarSlet
  2. Kæreste Jo, hvor er jeg glad for at du kom med! Super hyggeligt at møde dig, du er en utrolig smilende og varm pige. Dagen levede fuldt op til mine forventninger endnu en gang. Det er al den energi der gør det værd at blogge.
    kh Libbie

    SvarSlet
  3. Tusind tak for sidst. Herligt at der var et afbud, så vi kunne møde dig IRL.

    SvarSlet
  4. Det var rigtig hyggeligt at møde dig igår, så jeg er også glad for at du kom med :)
    Skøn kugle du fik lavet, den så jeg slet ikke.
    Jeg glæder mig til at følge med her på din blog :)
    Kh Lena

    SvarSlet
  5. Nå, Helena. Nu må jeg se om jeg kan hjælpe dig :) Jeg har blot gemt det billede på computeren jeg ville bruge til Pinterest. Jeg har så bare sat billedet ind på bloggen, som med Give aways eller andre billeder med link ;)og selvfølgelig linket til min side på Pinterest... giver det mening?

    SvarSlet
  6. Tak for sidst og for øreringene (selvom jeg ikke har hul i ørene), men så kan jeg give dem til mine veninder - for de er virkelig pæne :) Måske jeg skulle få hul i ørene? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line, du skal da bare have huller i ørene!! Ej jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle tage med som gave, så det blev til de øreringe ;) men du er selvfølgelig velkommen til at give dem videre hvis du kan finde nogen som vil blive glade for dem :)
      Det var så hyggeligt til blogtræf, måske vi ses igen :) det var i hvert fald ikke sidste gang jeg skal med...

      Slet
  7. Super hyggeligt at møde dig i søndags. Den blev bare så fin din papirskugle. Jeg har fået mine op at hænge i dag, og de hygger/pynter bare så fint.

    SvarSlet
  8. Årh ja, Dorthe, det var så hyggeligt. Helt sikkert ikke sidste gang jeg skal med til blogtræf ;) Jeg har fået flere forespørgsler på de fine kugler, jeg har derfor lavet en DIY... håber det er OK med dig ;) jeg har lavet en i sort/grå farver, som hænger i min stue og pynter.

    SvarSlet