lørdag den 22. september 2012

Så har jeg haft gang i overlockeren...

Wuh hvor det bare går der ud af med en overlocker i hjemmet. Den er dog desværre kun til låns en uges tid endnu... Jeg har ikke tidligere prøvet at sy på sådan en maskine. Men det er egentlig lettere til end jeg havde regnet med. Så i dag gik jeg i gang med en jakke til Noah. Brun babyfløjl med orangestjernestof! Første forsøg med denne model og maskinen, så det tager lige lidt længere tid end det jeg kender... Men det er ok når nu det er til lillemanden. Og så havde min dejlige mor en skøn overraskelse med til mig i dag. Et halvt dynebetræk! Love it. Det har jeg sovet med mange nætter, men nu har fanden taget ved hende og hun har aflivet det som dynebetræk. Så skal jeg bare give det nyt liv ;)

Go weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar