torsdag den 27. september 2012

iPad sleeve

Nu måtte det da også blive min til til de der iPad sleeves. Jeg har haft det stående på min to-do-liste længe. Jeg har set mange versioner af design på nettet. Denne er helt min egen, jeg har bøvlet lidt med forskellige metoder, men denne virker bedst for mig og resultatet kan gøre mig glad ;) jeg er nemlig ikke så god til det der hvor der er synlige sømme... Med mindre det selvfølgelig er meningen. Jeg har lagt et stykke fleece imellem yderstof og foer.


Jeg har haft to børn hjemme i dag, så opgave kunne der ikke blive afsat tid til. Men så var det skønt at kunne bruge tiden til også at sy lidt...

Jeg lavede to forskellige størrelser, da jeg har et ekstra beskyttelses sleeve på min iPad. Det er bare mega praktisk når de små fede fingre leger med den. Så det brune sleeve skal jeg ikke selv bruge, det passer perfekt til iPad uden diller daller. Da det er en prototype kan jeg sælge det for 150,-. Ellers tænker jeg prisen skal være 175,- plus porto.

1 kommentar:

  1. Kære Jo
    Hmm kan ikke lige finde din mail adr herinde...
    Nå, men jeg har fået et afbud til mit blogtræf den 7/10 i Kolding og tænker om du vil med??
    Send mig en mail på:
    Libbie_Melchart(a)hotmail.com

    SvarSlet