onsdag den 15. august 2012

Så er vinderen fundet !!

Først vil jeg lige takke alle de nye læsere der er kommet til ;) det er så dejligt at I vil læse med her hos mig. Også en stor tak til dem som blot har været forbi og lagt en kommentar. Det er altid hyggeligt med kommentarer - så ved jeg at der er andre derude i blogland, som læser med.


 
Den heldige vinder blev

Lena med bloggen


STORT TILLYKKE TIL DIG LENA


Lena ville gerne vinde pakke nr. 1. Så hun er den heldige vinder af;

1. stk. hjemmelavet sæbe med duft af liljekonval

1 duftpose af lavendel (fra min ferie i Kroatien)

1 par øreringe af eget design i krympeplast

1 par ørestikkere af eget design i krympeplast



Jeg håber du kan bruge gaven


 

Og til alle jer andre, tak fordi i legede med ;)
Håber at i vil være med en anden gang


Der har i alt været 67 lodder i puljen. Det var virkelig flot, langt over hvad jeg har turde håbe på. Det er bestemt ikke sidste gang jeg laver en give away. Vinderen er trukket på den lette måde...




2 kommentarer:

  1. Tusind tak for den fine gave, er allerede total vild med øreringene =)

    SvarSlet
  2. Det var dejligt du kunne bruge dem ;)

    SvarSlet