mandag den 2. juli 2012

Mini pusletaske - ny model

Så er der blevet syet lidt i dag sammen med Gitte ;) super hyggelig dag ! Altså hvad den dame ikke kan nå at køre igennem en symaskine!!
Jeg nåede "kun" at sy denne ene taske, men det er også første førsøg med den opskrift! Behøver jeg at sige at Gitte nåede at sy 3?? Men de var ikke med skjult syninger og lynlås ;) Jeg nåede dog også at hjælpe med at oprette en ny blog til hende, måske du skulle følge med her. Hun er ved at flytte fra sin gamle blog, så der går nok noget tid inden hun er kørende, men følg med, hun laver sådan nogle fine ting.

Jeg fandt den her via denne dejlige blog. Jeg MÅTTE bare prøve kræfter med skjulte syninger og skjult lynlås... og jeg skal da lige hilse og sige jeg blev udfordret. For det første skulle vejledningen lige forståes og derefter følges. Det lykkedes dog på mærkværdigvis.

Jeg er lidt i tvivl om den er for "lav", men der kan ligge 4 bleer og en pakke vådservietter i den. Ellers må jeg igang ved symaskinen igen og lave den højere.

Måske jeg skulle sy lidt flere og sætte dem til salg, ellers kan de jo med fordel bruges til barselsgaver.


Plads til bleer og vådservietter


Lukket med fræk grøn lynlås


Åben med grønt foer
(bemærk lige det passer til baggrunden på bloggen!!)


Havde jeg nu været smart havde jeg brugt en lynlås der kunne åbnes fra begge sider, for den er faktisk lige så fin med vrangen ud, da syningerne er skjulte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar