onsdag den 13. juni 2012

En sviptur til Kbh

I går var jeg en lille tur i Kbh for at fejre at min lillebror var blevet færdig med eksamen. Det var en dejlig dag og vejret var helt perfekt. Vi skulle få dagen til at gå med noget, så vi tog en tur i Rundetårn, en strøgtur og en lang gåtur rundt i Kbh.
I Rundetårn var der en helt fantastisk udstilling med porcelænssten der var glaseret. De var vildt flotte og vildt dyre !!
Vi kom forbi en butik på strøget, PLINT og wao, kunne da have købt hele butikken. Helt sikkert et sted jeg skal finde ønsker til min fødselsdag... Søstrene Grene nåede vi også forbi og jeg fik da lange arme inden vi kom tilbage til bilen fordi de bare havde så mange fine ting. Nu mangler jeg bare rabarber til min nye fine glasflaske.
En tur i Søndermarken nåede vi også inden vi spiste på restaurent Madklubben. En rigtig dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar